torsdag 10 november 2011

Dålig bloggvecka!!

Det har visst varit en dålig bloggvecka och det beror nog mest på att minnet på min iPhone har varit fullt. Det är oftast den jag fotar med och bloggar ifrån och när jag inte längre kunde ta bilder med den blev bloggandet lite lidande också :( Men jag ska bättra mig :)

Idag var Anton supertrött, till och med dagisfröknarna sa det när jag hämtade honom. Precis som igår fick vi inte i honom någon middag idag heller, men jag fjäskade lite och gjorde en leverpastejsmörgås och nyponsoppa (hans favorit) och det gick hem ;) Efter bad somnade han på skötbordet medan jag smorde in honom, mammas lille tröttis :) Så fort han var nattad stack jag iväg till svärmor där jag fick en välbehövlig massage! Tack snälla svärmor, du är underbar :)

Just nu sitter jag uppkrypen i soffan med te, macka och Bonde söker fru på tvn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar