tisdag 3 maj 2011

Long time, no see... :)

Länge sen nu, även om det bara var två dagar sen så känns det som en evighet sen jag bloggade :) Tro det eller ej, det har snöat idag... :(

Här har jag och Anton busat och myst hela dagarna! Måndagen spenderade jag med att baka kakor! Pappa har fixat och trixat, bland annat så har han hjälpt grann-gubben kapa ner grenarna från trädfällningen förra veckan! Igår var även kamin-gubben här och påbörjade arbetet med att installera kaminen. Det var en jäkla massa borrande hela dagen, Anton hade svårt att sova, men till slut så somnade han av ren utmattning och sov igenom en timme av borrande i murstocken... :)

Nu har Mathias nattat Anton precis och jag ska hoppa in i duschen!! Imorgon börjar jag jobba igen efter påsklovet, känns som det var evigheter sen jag jobbade! Inte så jag längtar direkt, men det blir nog bra... Det är ju snart sommarlov... :)

Jag lovar att slänga ut lite bilder senare ikväll, har varit dålig på det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar