onsdag 4 maj 2011

Hockeykväll??? Skulle inte tro't...

Just nu när jag precis hade slösurfat klart och tänkte gå upp och slänga mig i soffan kommer gubben (som satt bredvid mig tills alldeles nyss) på att det är hockey på tv och springer upp för trappan! Jag tänkte att jag ger honom en blogg-stund att titta på hockeyn, sen kommer jag upp och tar kontroll över fjärrkontrollen ;)

BTW, idag fick jag min leverans från USA (tack snälla Beverly)!! Tre par converse (två par till mig, vita och svarta, och ett par svarta till Anton), lip balm, tandkräm och deo som enligt kuriren ska vara superbra, jag får testa och se... Har testat deon och lip balm idag och det känns super än så länge! Sen skulle hennes mamma skicka ett paket från USA nästa vecka med lite grejer så hon undrade om min son ville ha ett par special edition Batman (eller Spiderman) converse som hon hade sett men inte vågade köpa... Klart han vill ha det sa jag :D

Apropå Plutten så har våra nya bankkort kommit idag. Mathias och jag beställde likadana med eget motiv, gissa vilket motivet va!? ;)



Nähä, bloggpaus över, dags att inta soffan och fjärrkontrollen ;)

Den här synen mötte mig i morse när
jag klev ur sängen... Blä :( Inte så man har
lust att ge sig iväg och jobba då direkt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar