måndag 17 januari 2011

Glömde rapportera om helgen...

Helgen har ju som vanligt passerat alldeles för fort :( I lördags hade vi en hemmafixardag som avslutades med mat från Corner och soffmys. Elektrikern var här en sväng också och kollade igenom vad som behövde göras i huset. Det visade sig vara en hel del :( Vi försökte titta på film på kvällen, men lyckades inte få igång filmen vi ville se, så jag låg och läste bok och gubben tittade på nåt skit på tv!! ;)

På söndagmorgonen åkte vi till simhallen och mötte upp kusinerna. Det var första gången efter baby-simmet som Anton badade i bassäng, han var inte riktigt lite exalterad som sist, men å andra sidan var han trött också. Sedan bar det av mot McDonalds för lite lunch. Därefter åkte vi vidare mot Gunnebo och spenderade eftermiddagen hemma hos Bettan och Berg. Det spelades tv-spel, gjordes fot- och handavtryck (på Anton) samt busades med farmor som också dök upp. När det började bli lite högljutt med barnen flydde jag och Bettan fältet och begav oss till Träningsvärk1 för att träna Step och Pilates. Det känns att man är otränad för gud så trött jag var och oj, va ont jag har idag... Pilates är nog bra, tror jag ska fortsätta med det :)

Nu har vi käkat middag, jag sitter och jobbar och Thias ger välling till en liten trött kille som varit bökig sista timmen... Men förhoppningsvis somnar han ovaggad nu!! Ska jobba en stund till, sen vill jag gå upp och ha soffmys med min älskling :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar