torsdag 4 november 2010

Solig torsdagmorgon

Godmorgon!

Här har vi just nu lite morgonmys i soffan. Jag äter frukost och Anton tycker det är kul att testa sin röst :) Idag har vi inte några planer alls, skönt. Jag tänkte försöka ta mig iväg och träna i eftermiddag, får se så inte M har andra planer.

Mötet igår var intressant, vi satt och diskuterade länge. Får se i framtiden vad detta leder till :) Fick även massage igår, skönt :) Lite krångel blev det dock när jag inte kunde ta med Anton in på morsans jobb. M fick åka tidigare från jobbet och var ute och gick med honom medan jag fick massage!!

Förresten så håller plutten på att få sin första tand. Man skymtar lite av den i underkäken. Kanske därför han har sovit oroligt inatt!!

Ha en bra torsdag nu och stort grattis till bästa Sofia på din födelsedag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar