söndag 31 oktober 2010

Läggdags!

Även om jag haft en fixardag och fått jättemycket gjort idag så ser det värre ut än någonsin här hemma nu. Anledningen: vår underbara torktumlare funkar sådär bra!!! Även om vi haft tvättid hela dagen är det ändå tre omgångar med tvätt som inte hanns med att torkas i torktumlaren, så nu ligger den tvätten utspridd över hela lägenheten... Men man får se det från den ljusa sidan, den är ren iaf ;)

Tidigare ikväll skulle jag leta efter en bild från Antons dop och fick en stor klump i magen när jag inte hittade bilderna på någon dator. Det var en lucka på ungefär två månader i min bildmapp.... Efter mycket letande på alla mina datorer hittade jag bilderna till slut i en odöpt mapp som jag förmodligen slängt in nån gång när jag haft bråttom och tänkt att jag skulle fixa senare... Det gör jag aldrig om igen... Men iaf, när jag satt och kollade på bilder hittade jag en helt underbar bild på mammas lilla älskling, den är från mitten av augusti, tänk va snabbt tiden går :)
Som bonus skickar jag även med några mindre lyckade, men ändå charmiga, bilder från dagens fotografering till julkort!!

Natti natti på er! I natt är det min tur att slippa kliva om om skrutten ropar och min tur att ha sovmorgon imorgon, yippi :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar