söndag 25 maj 2014

Morsan hela dagen

Hej på er!


Idag har det handlat om mammor hela dagen, säkerligen inte bara här hos oss utan förmodligen i de flesta hus. I morse överraskade min älskade familj mig med ett jättefint paket (de visste visst vad morsan önskade sig) och nu har vi spenderat eftermiddagen och kvällen hos min mor där vi ätit en supergod middag. 


 



 Nyfiken liten tjej som vill låna morsans smink har jag tydligen här.


Har ni mammor där ute blivit uppvaktade på något sätt idag? Berätta gärna!

 Imorgon blir min sista vardag hemma med barnen innan det är dags för jobb/dagis/hinna-med-vardagen-karusellen igen. Det är lite blandade känslor måste jag säga, men mest såklart kul att börja jobba igen. Även om jag kommer sakna mina små vildar. Jag får försöka göra det mesta av tiden med dem imorgon helt enkelt :)

Hoppas ni har en trevlig kväll därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar