fredag 27 september 2013

Stellas första

Nu har det gått så där lång tid igen sedan jag skrev här sist. Jag ber om ursäkt, men det är helt enkelt bara vardagen som kommer emellan och tar mycket tid ibland!



Men igår hände något verkligen värt att skriva om. Min lilla tjej tog sina första steg! Det var skakigt och det var bara två-tre stycken men hon vågade släppa taget och gå själv. Tyvärr var jag själv inte hemma och såg detta utan det var pappa som fick äran att vara med! Idag har hon gjort om bedriften en gång till och vi får väl se hur länge det dröjer innan hon vill gå runt själv hela tiden :)

Idag har jag båda mina små älsklingar hemma hos mig och vi har varit en tur till lekparken på förmiddagen. Nu väntar mellis och sedan ska jag börja förbereda middagen! Härligt med fredag och just nu är dessutom solen framme, kan man be om något mer?!

Hur ser er fredag ut?

4 kommentarer:

  1. Hallå, ja, jag har jobbat till 18, Uffe och Jens hade fixat mat tills jag kom hem och det blev även lite vin. Har precis bokat hotell i Stockholm andra advent - helgen då vi planerar att åka dit "hela familjen" -KUL!!
    Nu skall vi packa lite, åker till Karlskrona i morgon för att fira Unni som fyllt år, Jens blir hemma och skall visst ha dambesök i morgon ;) - Hoppas han får kul!!
    Ha det gott och ta hand om varandra, och lycka till för den lilla vandraren:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju trist att jobba sent, men det måste vara skönt att komma hem till middagen på bordet :)
      Gratta Unni så mycket från oss och hoppas Jens får en bra helg :)

      Radera
  2. Vi förbereder för 10-årsjubileum i brf Sture lördag em/kväll. Kräftskiva på gården med grannarna i partytält + femkamp. Hoppas vädret blir skapligt, det var svårt att få ihop en dag när de flesta kunde vara med. /Mammamia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas ni hade en trevlig kräftskiva och att ni höll värmen med lite alkohol (för det måste vara kallt ute på kvällarna nu) ;)

      Radera