söndag 13 januari 2013

Vår helg so far...

Har ju inte varit så flitig med bloggandet denna helgen så jag tänkte bara lite snabbt tala om vad vi har haft för oss!

I fredags fick vi gäster hit som bjöd in sig själva, lånade en dusch och tog med sig fredagsmyset. Mycket trevligt med goda vänner, massor av chips, Gladiatorerna och trevligt prat! Lovisa satt mest med Stella i famnen hela tiden, jag tror vi har en framtida barnvakt här :)


I lördags smet jag hemifrån och träffade upp Sofia på stan! Vi hade en helmysig dag med shopping, lunch, tjejsnack och fika! Varför gör vi inte detta oftare Fia? Jag märkte hur mycket jag har saknat detta, både att göra något själv utan barnen och Fia!

Under tiden jag var iväg igår hade både farmor, Fanny, Leia, Johan och Frida varit här och hängt med resten av min familj. 

Nu väntar vi på att Anton ska vakna sen åker vi mot Gamleby och smörgåstårtan! 
Ha en trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar