tisdag 8 januari 2013

Tavlor till mina troll

Idag har jag och ungarna haft en mysig hemma-dag! Vi har målat, tittat på Blixten McQueen och myst. Jag har även fixat namntavlor till mina två små troll! Nu är de inramade och klara att hängas upp vid deras sängar. 


Igår var dagisstart för Anton, första gången sedan innan jul, gissa om han längtade! Jag och Stella passade på att gå till BVC under tiden och hon har blivit en stor tjej nu. 6210 gram och 62,5 cm visade det sig!

Mathias var i Kalmar igår för att göra uppskrivningen till tungt släp och min duktiga älskling klarade det ju såklart :)

Förresten så åkte granskrället ut idag! Det var en hel del barr och även om jag har dammsugit jättenoga kommer jag nog hitta ännu mera ända fram till sommaren... :) Skönt att bli av med den iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar