fredag 7 december 2012

Min fredag so far...

Helt underbart vinterväder har vi idag och hade det inte varit så svårt att ta sig fram med vagnen (vår vagn är inte direkt en vintervagn) så hade jag gärna tagit en långpromenad!

Anton fick åka pulka till dagis idag! Det var mycket populärt och det gick hur smidigt som helst när jag hängde pulkans handtag på vagnens handbroms :) Behöver jag säga att det var en glad kille som lämnades på dagis idag?! ;)

När vi kom hem igen skottade jag av trappan lite och sedan hjälpte Stella mig som smakråd när jag hängde upp några tavlor!! Vad tycker ni? Det ska upp några till i vardagsrummet senare också!

Nu han hon somnat i min famn och vi har soffmys :) Det är helt otroligt vad man hinner med när man bara har en unge hemma...













1 kommentar:

  1. Ja visst är det härligt med snö och kallt! Jag gick till jobbet i går och det var njutbart, solen gnistrade, ja det var vackert.
    Svårt att säga när man inte ser helheten men Du och Stella har säkert fixat tavlorna med bravur, två tjejer med god smak!
    Jag skall snart iväg och jobba och slutar inte förrän i morgon, så man behöver ju inte fundera över helgsysslor iaf!
    Ta hand om Er!

    SvaraRadera