tisdag 25 december 2012

Godmorgon juldagen

Här har vissa av oss (jag och Anton-Skrutt) varit vakna i över två timmar redan! Stella fick jag väcka för att ge henne mat och Mathias gick inte att väcka alls...

Ute idag är det plusgrader, regn och snön smälter bort! Inte så man har lust att gå ut alls! Och Anton som vill prova sin nya snösläde och snowracer!! Vi får nog vänta på kallare väder först!

Hoppas ni hade en mysig jul!? Vi hade en jättebra och mysig julafton! Vi var 11 vuxna och 4 barn som samlades hemma hos oss för att äta god mat och vänta på tomten! Och vilken tur vi hade som fick besök av Tomten :) Fanny sprang runt här och räknade och försökte hålla koll på om någon saknades. När hon såg att alla var här och även Tomten såg hon väldigt förvånad ut och blev istället rädd för Tomten :)

Jag har massor av bilder från gårdagen, men jag får visa dom senare när jag hunnit lägga över dom på datorn!

Nu ska jag och Anton ta oss lite frukost här och sen se om vi får liv i pappan i huset!! Hoppas ni får en mysig juldag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar