onsdag 10 oktober 2012

Nytt på väg hem till mig

Jag lovade ju att visa vad jag klickade hem igår. Jag lyckades hitta riktigt snygga tavlor från Hagedornhagen som ska upp på de kala väggarna här hemma. Dessutom blev det två stycken korgar med lock för Antons alla leksaker. Eftersom hans nya rum är så litet så behöver han ha leksaker i hall och vardagsrum, men jag är inte så sugen på att gå och snubbla på dem hela tiden. Så förhoppningsvis kan vi lära honom att städa och sen stänga locket, så slipper vi se det :)





Nu är ungen på dagis och jag ska fixa lite frukost :)
Hoppas ni får en bra dag!

1 kommentar:

  1. Jag är övertygad om att Anton kan lära sig plocka undan, men det hänger på Er vuxna att det blir rutin tex innan läggdags VARJE DAG annars blir det lätt att hoppa över. Det är iaf vår erfarenhet som hade lekrum på bottenvåningen!Fina bilder, men har inte Du en massa fina bilder själv Du kan göra tavlor av? Hoppas Du får en fin dag, passa på att vila lite när Du kan, krafterna behövs ju snart eller?
    Ha det gott!

    SvaraRadera