lördag 14 juli 2012

Barnfri helg

Vaknade precis upp utan att bli väckt av en liten kille som säger "kom nu mamma". Han är nämligen på ön med farmor och farfar just nu! Farmor hämtade upp honom i går em och han ska vara kvar ända till imorgon! Jag saknar honom som tusan, men jag vet ju att han har det toppenbra ute i stugan :) Har redan fått flera rapporter :)

Igårkväll passade vi på att gå ut och äta på Sahara, en god ceasarsallad blev det för min del! Sedan mötte vi upp Frida, Robert och lille Harry. Vi satt i öltältet till ca 23-tiden, då var det dags för de trötta småbarnsföräldrarna att gå hem och sova :) jag var lite dålig på att fota, men en bild på Frida och en sovande liten Harry fick jag i alla fall med!

Idag står det köksbygge på schemat för Thias. Själv ska jag tvätta lite och sedan ta tag i röjning av kontoret tror jag! Ikväll kanske det blir lite käk på någon uteservering igen, bara för att vi kan :)

Hoppas ni får en trevlig lördag! 

Här är killen som jag saknar massor
just nu... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar