fredag 2 december 2011

Äntligen fredag!


Godmorgon på er!

Som ni ser har jag haft en dålig bloggvecka, men ibland har man bara för mycket annat att göra!

Just nu är jag på jobbet och har några timmar kvar att beta av innan jag ska åka några ärenden och sen hämta hem min lille älskling. Tänkte försöka hinna få hem honom medan det fortfarande är skapligt ljust ute så vi hinner med lite fotografering till årets julkort :) Förresten har min lille son kommit in i en period där han är väldigt mammig, om jag är i närheten så funkar ingen annan. Mysigt, men blir lite tröttsamt i längden! Våra rutiner på morgonen flyter inte på så bra längre. Tidigare visste han att när vi stängde av Bolibompa så skulle vi gå runt och släcka alla lampor och sen gå ner och borsta tänderna. Och när vi borstat tänderna skulle vi gå ut i hallen och ta på oss ytterkläderna. Nu har han kommit på att det finns så mycket annat roligare att göra istället för det man borde. T ex går han fram och sätter igång tvn igen efter jag har stängt av den och när vi är på väg från badrum till hall hittar han en massa roligt att plocka med i kontoret... Lite mindre kul för morsan som alltid är stressad på morgonen!! :)

Igår hängde Anton med mormor och Johan medan jag och Mathias var uppe på Electrolux Home och tittade på vitvaror! Electrolux Home som förresten är Johans nya arbetsplats, grattis brorsan, jag tror det kommer bli toppen :) Vi bad att få offert på alla de vitvaror vi behöver, blir spännande att se hur mycket det hamnar på *huga*...

Ikväll blir det att börja packa lite för min del för tidigt imorgonbitti åker jag och bästa Fia till Norrköping för en tjejweekend :) Vi sticker som sagt iväg tidigt på morgonen för att hinna shoppa lite. Sen på kvällen ska vi på Veronica Maggio-konsert. En hotellnatt på Scandic Hotell är bokad och på söndagmorgon har vi en härlig hotellfrukost att se fram emot :) Eventuellt hinner vi med lite shopping även på söndagen innan vi sticker hem!! Det ska bli så kul, längtar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar