måndag 17 oktober 2011

Nya byxor?!


Jag tror det kanske kan vara dags för nya byxor till min storgubbe!! Det blir kanske hans julklapp i år ;)
Här har vi en lugn kväll med tv-tittande och wordfeudande :) Min 18-månaderskille har varit jättemysig idag! Han sov endast en gång på dagis idag (och han sov ganska länge också) och det har gått bra även strax innan läggning, han var inte övertrött. Så nu kanske vi snart kan sluta med småsovandet :) När det var dags för nattning var han väldigt medgörlig, man kan säga att han är inne i en bra sovperiod nu!!
Jag har känt av min onda nacke de senaste dagarna, jag hoppas bara inte det är nackspärr på gång!?! Min underbara gubbe har masserat min nacke lite ikväll, tack älskling :)
Tror det snart är dags för sängen, så natti på er!!

1 kommentar:

  1. Haha, klipp av dom till kortbyxor eller släng dom när han inte ser´et!! ;-)

    SvaraRadera