fredag 5 augusti 2011

Fredagsmys :)

Kycklinggryta med klyftpotatis, hallonsorbet, rosévin och Ernst på tv! Så spenderar vi vår fredagkväll :)

Idag har Mathias jobbat förmiddag, jag jobbat eftermiddag (hemifrån). När jag fortfarande inte jobbat klart kl 16 kom mormor hit och busade med Anton så Mathias kunde gå ut och tvätta klart fasaden. Han började igår och imorgon kommer muraren för att laga fasaden! Sen har vi börjat titta på färg och det lutar åt en vit färg som kallas Stockholmsvit (S0502Y). Som det ser ut nu så dröjer det inte jättelänge innan vi är vid målningen! Spännande :)

Förresten så pratade jag med min chef idag och han föreslår att vi ökar på min tjänst till 75% under augusti och september och det tackar jag ju inte nej till :D

Ha en mysig fredag och krama varandra :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar