söndag 26 juni 2011

Läggdags

Nu är jag visst uppe alldeles för sent igen! Bäst att försöka sova nu eftersom jag ska upp tidigt och skjutsa Fia, Christian och Tilda till Gotlandsfärjan i Oskarshamn imorgon. Dom ska på cykelsemester!
Anton var riktigt svårnattad när vi kom hem runt 18-tiden ikväll, han var alldeles för trött efter två dagars lek med kusinerna och en massa nya intryck :) Tillslut (vid 22:30) lyckades jag äntligen få honom att somna... Hur jag gjorde? Anton och jag la oss i vår säng och jag kliade honom på ryggen, när jag var säker på att han sov lyfte jag över honom i hans egen säng :D Då kunde vi äntligen börja titta på GP, då hade även brorsan dykt upp... :)
Btw så har midsommar varit bra förutom en liten kille som hade svårt att komma till ro på främmande mark. Jag har massor av bilder att visa, men det får bli en annan dag! Däremot ska jag tala om att jag hittade en Blogger-app till min mobil, så förhoppningsvis kommer det många fler inlägg on-the-go framöver :)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar