tisdag 26 april 2011

Äntligen ett inlägg :)

Har haft en liten (oplanerad) bloggpaus, men nu är jag tillbaka! Under tiden jag varit borta har vår lille oskyldigt söte son förvandlats till den här tuffingen ;)




För att kort summera: i söndags hade vi besök av Tessan, Krille och Kevin en kort sväng, sen kom Frida, Robert och Matilda på en snabb fika innan vi skulle iväg på middag hos morsan, gott gott :)

Kompis Kevin
Måndagen var vi ju också båda lediga (härligt), då fortsatte Mathias att sätta upp panel, Danne och Sofflan kom förbi på en snabbkaffe, Micke kom förbi och sa hej, sen följde gubben med ut på en båge-sväng (efterlängtat) och svärmor kom hit och busade med Anton innan det var dags för sängen :) Förresten hade vi visst haft fikabesök på förmiddagen också, Kenneth, Annelie och Max var här och tog en kaffe ute på trappan! Men det fikabesöket missade tyvärr jag då jag låg och sov som en gris, fick sovmorgon till 10:30, tillhör inte vanligheterna att jag sover så länge ;) Kvällen avslutades med lite kyckling på grillen, klyftpotatis och en god sallad, mumma :)



Idag har gubben jobbat och jag har haft en mysig fikadag :) Vid lunchtid kom Vickan förbi på väg hem från BVC, sen ringde Tessan så jag kastade ungen i vagnen och vi begav oss till Kvantum för att fika med Tessan och Kevin. Nu på kvällen har Anna och Peder varit här på fika också, mycket trevligt :)

Har varit dålig på att använda kameran idag, har faktiskt inga bilder alls från dagen, men bjuder på ett kort på sötisen från igår :)


Trevlig tisdagkväll på er :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar