måndag 30 augusti 2010

Träningsvärk imorgon?!

Idag har jag varit och tränat för första gången på över ett år. Var på Nautilus (eller Actic som det heter nu) och tränade styrketräning. Det var Linn som lurade med mig :) Hon hade skaffat träningskort och då bestämde vi att vi skulle komma igång med träningen nu. Känner redan av det i kroppen, undrar just om jag kommer ta mig upp ur sängen imorgon... ;)

Tidigare idag (på eftermiddagen) var jag och Anton och hälsade på Fia och Matilda i Verkebäck. Anton var på jättebra humör och de var så söta ihop när de låg på en filt och tittade på varann. De höll till och med varandras händer en stund.. Gullegull :) Men när vi skulle åka var han så övertrött och bara skrek och skrek. Inget jag gjorde hjälpte. Till slut satte jag ner honom i bilstolen iaf, jag hann bara utanför dörren så sov han. Stackars lilla skrutten verkar ha svårt att komma till ro för att sova nu för tiden. Lägger ut bilder från idag.

Vem vet, kanske kan bli något i framtiden ;)
Var tyvärr lite långsam med kameran,
men strax innan detta kort togs höll de handen :)

Jag hittade även några andra bilder på Anton från senaste veckan...
Anton på mormors jobb
i förra veckan!


Anton på Matildas namngivningsfest i lördags :)
Nu är det dags för sängen. Tänkte läsa ut första boken i Twillight-serien, har bara lite kvar nu :)
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar