tisdag 6 maj 2014

Eftermiddagslyx

Godmorgon på er!

Tänk att det redan är tisdag, var tar tiden vägen egentligen?? Igår var det ju hemma dag för mina troll så vi fick umgås en hel dag tillsammans. När barnen åt mellis på eftermiddagen unnade jag mig en chai latte och en avokadomacka (en gammal favorit som jag inte har gjort på flera år).



Men idag är det tisdag, dagis för barnen och träningsdag för mig. Jag tänkte passa på att åka till simhallen och simma några vändor efter dagislämning.

Denna vecka ser rätt så lugn ut för min del, utvecklingssamtal på dagis, träning och lite hemside-tillverkning. För Mathias är det desto mer att göra, han och snickaren ska fixa dörrkarmar, lister och fönsterbrädor varje kväll efter jobbet denna vecka och på fredag är vi bjudna på en trevlig middag hela familjen. Bra vecka känner jag :)

2 kommentarer:

  1. Åh vad är det mer än typ Skinka (kalkon) och avokado på mackan, ser kanon god ut! Tar gärna emot tips! Jaa alltså jag känner ju igen rödlök och fetaost också;) Så nu är det väl bara "såsen" kvar;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är kanongod :) Jag brukar ha kalkon, avokado, fetaost, rödlök och sweetchili-sås på toppen. Sen tycker jag det är godast på ett riktigt grovt bröd och istället för smör brukar jag använda halva avokadon och bre den istället för smör.

      Mathias tycker jag är konstig när jag äter denna, men du måste prova :)

      Radera