måndag 21 oktober 2013

Hur man firar en födelsedag

Hej hej!

Här är det något som inte är som vanligt idag! Det är tyst i huset, inga hantverkare, inget bankande och ingen gubbe hemma. Hantverkarna är på andra jobb ett tag nu och min gubbe har gått till jobbet för att vila upp sig ;) Men han kommer vara hemma lite senare i veckan, då kommer elektrikern och dessutom har han en massa grejer att göra innan snickarna kommer tillbaka igen (förmodligen nästa vecka).

Nu har jag hunnit kolla igenom korten på min kamera och tänkte visa er ett urval här! Jag tror Stella är mer än nöjd med sin dag, det är i alla fall jag. Tack alla som var här och gratulerade min lilla tjej och tack för alla fina presenter!


 
   
 
  

Nu sover ungarna och jag ska lägga mig i soffan och vila en stund med en tidning!
Hoppas ni får en bra måndag!

2 kommentarer:

  1. Tack själva för en jättehärlig ef, och fina kort som vanligt. Såg du att jag har bokat på gränsö det ska bli skönt. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag såg det! Ser fram emot det :) Kram

      Radera