söndag 30 juni 2013

Mina små guldklimpar


Hittade dessa bilder i mitt bildarkiv som jag glömt att visa er! Är de inte för söta? Stella ser lite skeptisk ut till motorcykeln tycker jag, eller om det är till han som kör kanske.

Hej på er!

Jag märker att jag inte har någon lust att sitta vid datorn nu på sommaren och därmed blir det lite färre blogginlägg. Jag ska bättra mig, men samtidigt vill jag ju spendera så mycket tid som möjligt med mina barn, särskilt nu som Anton har gått på sommarlov från dagis och vi är lediga i flera veckor tillsammans. Tyvärr är pappan i familjen bara ledig två veckor med oss, men vi får ta tillvara på tiden ordentligt istället :)

Helgen som varit har varit full av kalasande. I fredags åkte vi för att fira Thias mormor som fyllde 92 år (och still going strong) :) Igår var på 60-årskalas för Thias farbror. Så nu har vi fått vår dos av kalas för ett tag och idag njuter vi bara av att vara hemma och ta det lugnt!

Vad gör ni idag? Har ni fått semester ännu?

Kram på er :)

1 kommentar:

  1. Ja, jag har börjat semester och tar med mej Jens och åker till Gotland i kväll, tar med min bror tillbaka och skall ge honom vår 60-årspresent, ett antal museibesök. Om en vecka får Uffe också ledigt och vi planerar några dagar i Helsingfors, men mest skall vi bara finnas till, och kanske spara på semesterdagar till något längre, längre fram!

    SvaraRadera