måndag 4 februari 2013

Snö igen...

Godkväll på er!

Här pågår bad och målning med badkritor just nu! Första gången vi testar en present som Anton har fått och det verkar vara en hit!




Nu snöar det här igen och det ska tydligen komma ganska mycket snö under natten. Jag som just börjat vänja mig vid tanken på vår, sol och barmark, men jag får nog vänta lite längre ser det ut som!

Efter bad så är det yoghurt till lill-killen, sedan nattning. Jag är lite hängig idag, en jobbig förkylning som har hållt i sig senaste veckan. Så jag ser fram emot en kväll i soffan med en kopp te. Vad gör ni ikväll?

2 kommentarer:

  1. Usch, jag hade en jobbig kväll... min bror hade hamnat på sjukhus och vad som beskrevs oroade mej mycket! Har dock fått information om att han är bättre idag - skönt - bara att hoppas att de hittar grundproblemet så han slipper bekymmer i framtiden! Har ledig dag idag, och har varit och tränat nu på morgonen och vet inte riktigt hur och med vad jag skall fylla dagen. Ja, tvätt plock och fix blir det förstås, och så matlagning, jag skall klippa mej 16.15, så den här dagen går nog den också! ;)
    Ha det gott och ta hand om Er

    SvaraRadera
  2. Usch, hoppas de hittar problemet snart då så han blir bättre!
    Du får säkert dagen att gå, det brukar inte vara något problem ;)
    Jag längtar efter att komma igång med träningen nu! Jag hann ju köra två pass med nya träningsdvdn innan jag blev förkyld med halsont! Konstigt nog är halsontet kvar nu över en vecka senare :( Hoppas det har gått över till helgen! Hoppas du får en bra dag!

    SvaraRadera