fredag 11 januari 2013

Tips tips...

Igår gjorde jag ett fynd. Jag har länge velat ha en gammaldags dymo (alltså ingen digital) och igår när jag var och fixade några ärenden sprang jag på en. Självklart slog jag till! Nu kan jag märka upp saker och ting, jag började med burkarna i skafferiet. Snyggt som tusan blir det!!


Vi tog oss fram i snöovädret, men lätt var det inte! Dessutom fick jag släpa en skrikande unge ut från dagis eftersom han ville stanna kvar och leka! Nu är vi alla hemma i alla fall och jag ska börja förbereda middagen. Idag blir det tacos, något som Anton fått smak på! "Tacos och majs" säger han att han vill ha... :)

Hoppas ni får en mysig fredag nu!

1 kommentar:

  1. Klart vi har en bra fredag, ledig helg och en dunk rödvin och god mat....
    Skämt å sido..
    Allt väl med oss en orörd helg framför oss och visst kommer den att innehålla snöröjning men tänk så mkt annat som får plats!!!
    Grattis Mattias till körkortet, eller var det skriftliga som var avklarat?
    Ta hand om Er och ha en skön helg! :)

    SvaraRadera