torsdag 27 december 2012

Ingenting

Nu är ja äntligen hemma igen! Väntetid på akuten även idag :(

Jag åkte in till sjukhuset igår efter jag i två dagar haft en skarp smärta i magen! Läkaren jag fick träffa igår misstänkte njursten eller bråck (efter kejsarsnittet) och bokade in mig på en magnetröntgen idag på förmiddagen! Klockan 10 var jag på sjukhuset för röntgen och sedan fick jag gå ner till akutens väntrum för att få träffa en läkare! Innan jag fick komma in och prata med läkaren hann klockan bli 12:30.

Röntgen visade inget onormalt och efter lite klämmande, kännande och ett samtal till gyn-jouren fick hon ge sig! Så resultatet blev alltså lite värktabletter och hoppas det går över :( Eller som Anton skulle sagt "ingenting"! Det hoppas vi verkligen att det gör, för det här var inget roligt :(

Nu ska jag ta mig något att äta. Jag är vrålhungrig och har inte fått äta på hela dagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar