söndag 2 december 2012

Första advent och sovmorgon

Igår var vi på julbord med Mathias jobb på Fredensborgs herrgård i Storebro. Maten var faktiskt inget vidare (jag var inte ens mätt när vi gick från bordet) men kvällen blev mycket trevlig ändå!

Vart gjorde vi av ungarna få?! Jo, den stora ungen fick åka till Gunnebo och sova över hos kusinerna! Den lilla var kvar hemma men med mormor och Mats som sällskap! Allt hade gått jättebra här hemma, från Gunnebo har jag inte fått några rapporter men det går nog ingen nöd på Anton-skrutten där :)

Med stor-skrutten borta blir det ju inga sov-tider som måste synkas, så även om det blev sent igår och jag var uppe inatt och matade Stella så känner jag mig utvilad nu! Stella och Mathias ligger fortfarande och sover och jag njuter av lugnet med lite frukost :) Idag är det ju förresten första advent och det är ju faktiskt inte långt kvar till jul nu :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar