lördag 24 november 2012

Post, adventspynt och ett leende

Stella har fått sin första post i sitt namn! Kolla :)





Min lilla Plutta har förresten börjat le medvetet nu. Jag har sett det i några dagar och igår lyckades jag fånga det på kort :)



I morse när jag höll på att röja undan efter frukosten hörde jag Anton någonstans i rummet! När jag gick och tittade så satt han och sjöng "Lilla snigel" för lillasyster, sötunge :)


Igår smygstartade jag med adventspyntandet lite grann, idag ska jag göra klart :) Så här blev det i kök och vardagsrum...




 Här har vi en fixarlördag idag! Lite adventsfix som sagt, julklappsfix, röja och städa samt pluggande (Thias)! Vad gör ni idag??





2 kommentarer:

  1. Jag jobbade till 12.00, och är lite trött - en full yngling väckte mej genom att vråla på Johan/Jocke 0.45 i natt så hela Markörgatan borde ha hört! :(
    Nu har vi svärmor och svärfar här på mat och prat- Trevligt! :)
    Har tagit semester från en lång jobbdag i morgon och skall göra färdigt det sista runt vårt nyrenoverade uthus :)
    Ha det gott och ta hand om Er! Förresten, vad pluggar Mattias?

    SvaraRadera
  2. Vilket uppvaknande :( Har ni renoverat uthuset?! Spännande, måste jag komma och titta på snart!

    Mathias läser till körkort för tungt släp! Han får utbildningen genom jobbet, men han måste ta det innan 19 januari!

    Ha en fortsatt trevlig kväll och ta hand om er också!

    SvaraRadera