onsdag 17 oktober 2012

Att sakna sin pojk...

Ikväll var Anton och Thias ute och gick en sväng! När de kom hem var Anton väldigt mammig! Mathias får ju ta mycket med Anton just nu, busa, bada, natta och allt möjligt. Jag känner att jag saknar mystid med Anton massor just nu! Jag har svårt att lyfta upp honom och svårt att komma nära och kramas med honom! Men ikväll kom han och kröp upp hos mig i soffan och somnade i min famn, jättemysigt och vi behövde närheten både två :)

Hos barnmorskan idag gick det bra, fick en tid för igångsättning men jag hoppas det händer saker tidigare än så!! Detta var sista besöket hos MVC, nu väntar vi bara :)

Nu sover Plutten i sin egen säng och vi tittar på Nybyggarna. Sen tror jag bestämt att det är en "glass-och-chokladsås-kväll" :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar