söndag 15 juli 2012

Familjen komplett igen :)

Nu är äntligen hela familjen samlad igen :) Min lille älskling ligger och sover i sin säng och min stora älskling sitter nere i nya köket i kalsonger och monterar sockellådor :)

Vi fick en helmysig eftermiddag i Loftahammar idag! Istället för Sjökrogen åkte vi till Tättö havsbad och åt god mat där! Vi hann även med att bada fötterna i havet (jag och Anton i alla fall) och äta glass. På vägen hem stannade vi hos Mathias farmor Lisa i Gamleby och fikade!

Just nu håller som sagt Thias på att fixa nere i köket, jag tror han har svårt att släppa det ikväll :) Imorgon ska det ske en genomgång av allt som behöver kompletteras i köket, för på tisdag åker vi till Jönköping för att hälsa på Madde och Tomas och där har vi även tänkt att göra ett besök på Ikea! Jönköping blir en av sommarens korta semestertripper! Vi ska göra en till nästa vecka till Kalmar och Ölands djurpark!


4 kommentarer:

  1. Å jag åker till Maria i Sthlm onsd fm till fred kväll ;-)

    SvaraRadera
  2. Va kul, har du bokat biljett än?

    SvaraRadera
  3. Köket ser ut att bli fint, nu kan man ju se mera av det "på riktigt" Hoppas på visning så småningom;)
    Ha det gott och trevlig semester, säger jag som ännu har en vecka kvar!

    SvaraRadera