måndag 21 maj 2012

Helgen i korthet

Denna helgen har gått väldigt snabbt! Vi har hunnit med storstädning, presentshopping, middag hos Morgan och Beverly och besök av Maria, Glenn och barnen från Varberg! Anton har trivts med att leka med Kajsa och Peyton i lördags och Lucas och Isac i söndags :)

Tanken var att Mathias skulle slipat lite på golvet i matrummet också, men han fick aldrig tag på killen han skulle låna slipmaskinen av, så han har slipat lite idag istället!

Idag har magen inte riktigt varit med mig :( Hela dagen har det slitit och dragit i magen och gjort ont så fort jag har rört mig. Nu är det äntligen något bättre, men inte helt bra än. Men jag antar att magen växer väldigt mycket nu och det är det jag känner! Hoppas det har gått över när jag vaknar imorgon!!

Några bilder från helgen:

Anton myser med söta tjejerna Kajsa och Peyton :)
Ett besök ii leksaksaffären uppskattades av både Anton och pappa ;)
Lucas, Isac och Glenn tar glasspaus
Söta Tove, 8 månader

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar