fredag 11 maj 2012

Äntligen fredag...

Det har varit en lång vecka med VAB:ande, sjuk liten kille och trötta föräldrar men idag var äntligen alla där de ska vara, på jobb och dagis! Tror att båda Anton och vi behövde att han skulle till dagis idag! Just nu sover lill-killen sedan ett tag tillbaka, stor-killen målar skjutdörrarna i nya köket och jag kollar på Desperate Housewives, perfekt uppdelning tycker jag ;) Imorgon slipar Thias och Johan golvet i köket/matrummet, spännande, det går framåt :)

Har jag förresten sagt att Anton har lärt sig räkna? Han kan räkna till tre nu, pappa har lärt honom :) Kolla videoklippet får ni se :)


BTW så tror jag bestämt vi har börjat se det första av trots här hemma. Nuförtiden lägger sig Anton på golvet och skriker och gråter när han inte får som han vill, underbart för trötta föräldrarna... ;)

Nu ska jag återvända till tv:n! Ha en bra fredag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar