tisdag 7 februari 2012

Tidig morgon

Godmorgon!

Här har vi redan varit vakna i ca två timmar så det är så gott som förmiddag för oss :) Anton har haft en bökig natt. Han vaknade vid 22-tiden igårkväll och var otröstlig så han fick sova i vår säng, men det tog ca två timmar, vatten, nyponsoppa, vyssande och en stunds tv-tittande innan han somnade om! Sen har jag som vanligt sovit oroligt när han ligger brevid och vid strax efter kl 3 inatt vaknade han till igen och sedan dess har det inte blivit mycket sömn! Men nu är det morgon och dags att ta tag i dagen :)

Ha en bra tisdag, för mig blir det en trött tisdag :)

Vad tycker ni förresten om nya designen på bloggen??

5 kommentarer:

  1. Nja, jag gillar inte svart bakgrund, det känns deprimerande till skillnad mot Dina tidigare färgval.
    För mej blir det iaf lite känsla av första intrycket som även påverkar vad jag läser, när jag surfar runt lite på bloggar.
    Vi brukar ju sällan eller aldrig tycka lika, så det gör vi säkert inte denna gång heller, men Du frågade ju ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker det skulle vara mer lättläst med en ljusare bakgrund, har lite svårt att se den blå texten mot det svarta...

    SvaraRadera
  3. Jag tycker den är riktigt snygg. Men jag gillar ju blått.
    Jag har inga problem med att läsa texten som vissa andra. Men glasögon är ett bra tips. Eller hur mammamia.

    SvaraRadera
  4. Hahaha, nu va du woli´,... jag ser så HIMLA bra utan lösögon, haha!
    Kan ju säga att den ljusblå texten går bättre att läsa (jag gillar ju också blått annars)

    SvaraRadera
  5. Haha, det kan ju faktiskt ligga något i vad tant säger ;)

    Tack för era kommentarer, jag får fundera vidare på layouten!

    SvaraRadera