lördag 7 januari 2012

Filmmaraton och tjejkväll :)

Här har vi haft en lugn helg så här långt. Igår fick jag sovmorgon av min underbara sambo, idag fick han sovmorgon och imorgon har jag blivit lovad sovmorgon igen, lyx :) Fast idag hade jag behövt sova en stund på dagen för Anton tog morgon kl 5 idag och sedan dess har han sovit två gånger, men dumt nog inte jag... Bara jag inte somnar mitt i filmmaraton hos Fia ikväll... För det är dit jag ska ikväll och jag ska strax bege mig iväg! På vägen köper jag med mig lite take-away och Fia har redan ordnat med chips, godis och allt annat som kan tänkas behövas :) 

Mathias har varit nere och byggt några timmar idag och när gipsskivorna kommer upp i taket börjar man mer och mer se helheten! Det kommer bli riktigt bra :) Nu är han uppe här igen så jag ska nog bege mig iväg mot Verkebäck nu. 

Ha en bra lördagkväll alla!
(Underbart att det är en dag ledigt till på denna helgen, jag har haft söndag hela dagen idag!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar