söndag 29 januari 2012

Vad händer på bygget?


Det var ju ett tag sen jag skrev om vår renovering så jag tänkte visa er lite bilder. Det har gått sakta men säkert med bygget senaste tiden. Vi har umgåtts och gjort saker hela familjen tillsammans istället. Men nu tror jag att Thias har lite mer energi och vill fortsätta med renoveringen igen. Han är nere just nu och fixar lite. Just nu förbereder han för spotlights i överskåpen.

I veckan var elektrikern här, så allt är förberett för alla lampor. Det kommer bli spotlights i taket över alla arbetsbänkar och dessutom spotlights i nerbyggnaden av taket som lyser åt sidan. Jag tror det kommer bli toppen :) Så här ser det ut just nu:


Förberett för belysningen

Här kommer köksfläkten sitta!

och här är den...


Nu väntar jag på att Anton ska vakna, sen ska vi luncha med Mathias släktingar (Johan och Agneta) och senare i eftermiddag blir det fika hos Kalle och Inga-Britt (Inga-Britt) fyller år imorgon.

Ha en mysig söndag alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar