måndag 19 december 2011

Pepparkaksgranar


Jag fick hjälp med mitt pepparkaksprojekt idag och jag blev jättenöjd med resultatet! Min hjälpreda var dock mer intresserad av att äta degen än att baka den, men det gick ju bra ändå :) Resultatet ser ni här, jättefina pepparkaksgranar... 


Jag hann även med att göra egen wienernougat! Den står i kylen nu och ska skäras i småbitar imorgon, så då får jag smaka! 

Under eftermiddagen var hela familjen iväg och hälsade på Mathias mormor som för tillfället bor på Annagården. Anton satt inte still många sekunder och när han upptäckte att Britta hade chips att bjuda på fick hon både puss o kram :)

Min stora kille som förresten blev 20 månader igår (lördag)! Det är ju inget som jag håller ordning på längre, men det slog mig under dagen idag vilket datum det var! Han är då förståndig och smart liten kille och supermysig att umgås med just nu :)


Nu är det hög tid att sova! Natti natti på er!

1 kommentar:

  1. Hmm... lite Einstein-frisyr på den lille killen tycker mormor!

    SvaraRadera