söndag 18 september 2011

Slösöndag och en piggare familj :)

Magsjukan verkar ha varit snabbt övergående och jag känner mig redan bättre, jag har till och med lyckats äta lite idag!! Mathias kom hem runt midnatt i natt och hade feber stackaren :( Han bytte av mormor som hade stannat kvar för att hjälpa mig ifall Anton skulle vakna. Tack snälla, jag hade inte fixat att natta honom själv! Efter panodil och lite sömn vaknade min gubbe mycket piggare imorse! Skönt att ha honom hemma igen, jag har saknat honom :)

Idag har vi bara haft en slösöndag hemma! Barnkanalen har stått på mest hela dagen och Anton har sprungit runt och lekt på hela övervåningen.

Trots att jag sovit en lång stund i soffan på eftermiddagen är jag redan dödstrött och har krupit ner i sängen för att sova nu! Natti natti på er!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar