onsdag 20 juli 2011

Huset idag...

Idag har våra polacker hunnit lite längre. Det går inte snabbt men det blir snyggt :)

Ser ni före och efter på de olika sidorna av huset? Skillnad va? Jag tycker att det lyfter hela huset, vad tycker ni? Sen ska ju så klart både fasaden och fönsterfodren målas! Vi har inte riktigt bestämt vilken kulör vi vill ha än men är inne på antingen vitt på båda eller vitt och grått! Vi får se vad det blir!

Ikväll blir det jättelugnt här hemma hos oss. Jag ska packa ner lite matsäck till imorgon sen ska jag gå och lägga mig tidigt för imorgon åker vi mot Ullared och Gekås redan kl 4:30...

Btw så ber jag om ursäkt för de dåliga mobilbilderna, men min dator är fortfarande nere för räkning. Hoppas ni kan stå ut ett tag till! I min kamera har jag massor av bilder att visa sen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar