torsdag 12 maj 2011

Inställd träning och Batman

Idag har jag haft fullt upp på jobbet, det är nationella prov i matte nästa vecka, dessutom närmar det sig ju terminsslut och därmed betygssättning!! Egentligen skulle jag tränat på gymmet efter jobbet, men jag kom inte därifrån förrän kvart i fem och då var jag alldeles för trött och hungrig för att träna... Det får bli en annan dag istället!

När jag väl kom hem var plutten övertrött och härjade runt och min duktiga gubbe höll på med middagen, älskar dig gubben :) Nu har vi fått mat i magen och lill-killen sover (förhoppningsvis för natten). Nu kom jag ner hit för att visa er vad som levererades till mig direkt från USA idag...



Sen har jag hittat ett par nya skor som jag jättegärna vill ha... Trodde ni aldrig va... ;) Synd bara att jag hittade dom efter kollegorna varit i USA :(

Visst är dom snygga?? Vita Converse i skinn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar