torsdag 7 april 2011

Fullt upp för hela familjen...

Här har vi alla haft fullt upp hela dagen! Jag med att jobba, Thias med att hjälpa elektrikern nere i köket och Anton med att köra slut på mormor :) Tack snälla mormor för att du kom hit idag hälsar Anton :)

Nu har Hoa och Jonas varit här på en kort-visit, lill-killen är nattad, jag hör att gubben diskar där uppe (han är bäst :) ) och jag är nyduschad! Ska strax upp till älsklingen och äta lite fiskgratäng och potatis som blev över igår, sen gissar jag att det blir sofflut :)

Nu är all el klar i köket (för nu)! Efter el-killarna hade gått började Thias sätta isolering också! Så här såg det ut på bygget idag:








Imorgon efter jobbet ska jag på en vibrasaun-behandling på Spa't, vet inte riktigt vad det är men det är säkert bra! Något som är ännu bättre är att den är gratis :) Jag har samlat göteborgskex-streckkoder och då kan man få såna saker!! Sen imorgonkväll ska vi ut med jobbet och äta på Briggen, Svante bjuder då är det bäst att passa på ;)

Avslutar så klart med lite bilder från Antons dag :)

Snälla barnvakten :)

Matglad :)






Evil eye är något han har börjat med...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar