måndag 3 januari 2011

Jobbångest!

Om precis en vecka kommer jag gå och lägga mig och veta att jag ska upp och gå till jobbet dagen efter, det känns läskigt tycker jag... Inte bara för att jag inte jobbat på så länge, utan också för att jag har absolut ingen lust att gå tillbaka till min tjänst som den ser ut nu. Numera är jag enbart lärare... Inget datoransvar, ingen grafisk formgivare, ingen fotograf utan endast lärare... Fy och blä och tvi :(

På grund av den här ångesten har jag idag slängt iväg en jobbansökan. Jobbet jag hittade var riktigt intressant. Turistkommunikatör med marknadsföringsinriktning. Med andra ord, jobba på turistbyrån med att ta fram informationsmaterial, hålla hemsidan uppdaterad och skriva pressmeddelanden, helt enkelt marknadsföra Västervik... Detta är ett jobb jag verkligen vill ha! När jag läste jobb-beskrivningen kändes det som om dom beskrev mig, spooky :) Vill ha, vill ha, vill ha.. håll tummarna nu :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar