söndag 12 december 2010

Limo, julbord och husägare

Här har det varit fullt upp några dagar. Vi bor i huset sedan i torsdags, men har fortfarande lite smågrejer och städning kvar i lägenheten! Huset är toppen och vi trivs redan, trots röran! Det är en hel del kvar att packa upp, men det får ta sin tid :)

Ikväll här vi varit på julbord med Mathias jobb på Corallen i Oskarshamn. Maten var helt ok, blev lite besviken på varmrätterna tyvärr! Istället för taxi hade dom fixat så vi fick åka limousin både dit och hem! Lite häftigt att ha gjort det men det var inte bekvämt på nagot sätt! Kvavt, skumpigt och jag kände en tendens till både klaustrofobi och åksjuka eftersom man inte såg ut åt något håll (imma på rutorna)! Känner att jag visst klagar en del, men så får det bli idag :) Min underbara mor har varit hemma hos oss och hängt med Anton ikväll, toppen tyckte Anton :D

Nu ligger vi äntligen i sängen, min lite småfulla sambo somnade så fort han la huvudet på kudden! :) Imorgon är det min sovmorgon, underbart! Det behövs verkligen kan jag säga, ligger lite minus på sömnkontot!

Puss o kram o natti

PS Undrar förresten hur lång tid det ska ta innan vi får vårt Internet?! Detta inlägg skrivs från mobiltelefonen, men det tar lite tid och jag har heller inte kommit på hur man lägger in bilder från mobilen här! Ni får helt enkelt vara utan ett tag :(

1 kommentar:

  1. Mormor är så gärna hos er och hänger med Anton. Underbara unge!!!
    Tror till o med att han ska få en julklapp eller två av mig...

    SvaraRadera