söndag 7 november 2010

Endast tomten är vaken :)

Bara jag vaken nu, resten av familjen ligger och sover...
Idag har vi varit på resande fot nästan hela dagen. Dagen började med min efterlängtade sovmorgon, klev inte upp ur sängen förrän kl 10, lyx :D Sen var det lunch hos svärmor och bus med Antons kusin Fanny som var där. Babysim vid 16, idag tyckte han det var jättekul. Han bubblade i vattnet och sprattlade som en galning hela tiden, det var riktigt roligt idag :) BTW så ringde jag till babysim-tanten på förmiddagen och hörde mig för om Antons koppor eftersom de har torkat allihop nu, men han är ju så klart fortfarande prickig. Hon sa att det var lugnt att vi gick dit!! Efter simmet for vi vidare till Gunnebo, där det fanns middag färdig. Berg, Hoa och Thias kollade Formel1 och jag och Bettan fixade med Antons hand- och fotavtryck. Som vanligt blev det senare än vi tänkt så vi kom hem här för någon timme sen!!

Nu blir det slösurfa en stund, sen sängen... Måndag imorgon igen :( Men för varje måndag så kommer vi lite närmare vår flytt :D

BTW igen, ikväll vann jag en auktion till på tradera! Den här gången blev det en hoppgunga till Anton i nyskick. Kostar ny 600:-, jag betalade 150:- + frakt 39:-, helnöjd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar